reklama

Nakupovanie ako forma ženského energetického vampirizmu

Nakupujúca žena má (obvykle) nasledovné vlastnosti: vytrvalosť, nerozhodnosť, nutnosť porovnávať výber aspoň 10 obchodov. Všetky tieto vlastnosti majú za následok to, že sa ochotný spolunakupujúci partner, ktorý objektívne a so záujmom hodnotí vybrané kúsky odevov sa postupne mení na trosku bez štipky energie a dobrej nálady.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Ženy a nakupovanie– to proste ide dokopy. Teda, aby som bol presný, ženy a chodenie poobchodoch...

Je pol dvanásteja zvoní mi mobil. Dvíham. Pekný pozdrav na úvod a už sa to vezie.:

- O ktorejkončíš lásočka?

- O druhej.(tá lásočka znie až podozrivo sladko)

- Nechceloby sa Ti po mňa prísť o štvrtej do práce, pôjdeme do mesta?

- Jasné,skočíme na kávu, alebo zmrzku?

- Hmm,hej, možno by sme mohli obísť pár obchodíkov ( neviem prečo, ale začínam maťpocit, že tie obchodíky nebudú až také maličké a že ich nebude len pár)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Takfajn (hovorím v naivnej predstave, že to dnes bez ujmy prežijem:)

Nakupujúca ženamá (obvykle) nasledovné vlastnosti: vytrvalosť, nerozhodnosť, nutnosť porovnávaťvýber aspoň 10 obchodov. Všetky tieto vlastnosti majú za následok to, že saochotný spolunakupujúci partner, ktorý objektívne a so záujmom hodnotívybrané kúsky odevov sa postupne mení na trosku bez štipky energie a dobrejnálady.

Dúfam, že michlapi nebudú mať za zlé, keď slečnám a paniam poviem, že objektívny názorsa od chlapa dozviete tak v prvých 4 – 5 obchodoch. (Česť a vyjadreniemôjho hlbokého obdivu výnimkám!) Ostatné výroky sú zamerané prevažne na to akototo urputné trápenie ukončiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Existujú 2 cestyz obchodu von.

Prvá je veľmirýchla – „Nemá to zmysel, nič dobré tu nemajú, strašný výber!“ – obvykle tozaberie, ale má to za následok navštívenie ďalšieho obchodu, čo je v konečnomdôsledku ešte horšie.

Cesta druhá – „Vyzerášv tom svetri fakt super, zober si ho a hneď si k nemu zober ajtie rifle....hmmm, fakt super.“ Ešte pár drobností, platba a otázka „Keďsme už tak dobre nakúpili, nedáme kávu?“ Ak je odpoveď ÁNO, vačšinou ste už zavodou, ale nemusí to tak byť.

Minule sme sa potej káve zastavili ešte v drogerke po nejaký dobrý balzam na vlasy. „Pohoda“– pomyslel som si vďaka svojej nepoučiteľnej naivite a potom som už lenvyvolával časy socíku, keď hádam ani žiadne balzamy neboli a ak boli takmaximálne 3 druhy. Neuveriteľné – zmývateľné, nezmývateľné, na lesk, protilámavosti, na objem, loreal, elsev, garnier, šauma a neviem ešte aké...prosto takmer nemožné urobiť najlepšiu voľbu. Moja láska sa však o to hooooodnúchvíľu pokúšala a z obchodu odišla v domnienke, že tak ajúspešne učinila...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Domov som prišielhotový, nervy v kýbli a s priblblým úsmevom na perách som saspýtal: „Musím ísť aj nabudúce s Tebou?“ A Lucka na mňa „Ide mi síce na nervyto tvoje hundranie, ale rada s Tebou nakupujem, pretože mi vždy vieš dobreporadiť.“

Čert mi bol dlženten môj „dobrý“ vkus.

PS: Aj keď je tobrutal, úplný masaker je to až v tých výpredajových obchodoch, kde sa zazvuku rnb prehrabávajú v kopách oblečenia mladé pirane... až tam je to naostré lakte

PS1: Moja Luckanie je fiflena a v poslednom čase si prídem aj na nejaký kompromis,za čo som jej vďačný. Niektorí chlapi to majú vraj ešte niekoľkokrát horšie –týmto im vyjadrujem úprimnú sústrasť.  

gabriel kmec

gabriel kmec

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Ťažko povedať tak skoro, skúste sa ma spýtať tak o 40 rokov!!! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu