reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gabriel kmec

gabriel kmec

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Ťažko povedať tak skoro, skúste sa ma spýtať tak o 40 rokov!!! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bojíme sa

gabriel kmec

Bojíme sa

O to že nám niekto niečo vezme. To o čo by sme sa mali báť je však mentálna sloboda, ktorú stále nevieme doceniť.

  • 6. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 481x
  • 1
Nakupovanie ako forma ženského energetického vampirizmu

gabriel kmec

Nakupovanie ako forma ženského energetického vampirizmu

Nakupujúca žena má (obvykle) nasledovné vlastnosti: vytrvalosť, nerozhodnosť, nutnosť porovnávať výber aspoň 10 obchodov. Všetky tieto vlastnosti majú za následok to, že sa ochotný spolunakupujúci partner, ktorý objektívne a so záujmom hodnotí vybrané kúsky odevov sa postupne mení na trosku bez štipky energie a dobrej nálady.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 634x
  • 35
Real vs. Virtual

gabriel kmec

Real vs. Virtual

Keď sa pozriem von, nikoho nevidím, kde pomizli deti z ihrísk?

  • 28. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Mišung pohľadov na svet po nočnej

gabriel kmec

Mišung pohľadov na svet po nočnej

Také bežné myšlienové pochody, pri prežívaní bežných vecí po nočnej:0)

  • 28. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 565x
  • 0
Udržujte svedomie v kondícii

gabriel kmec

Udržujte svedomie v kondícii

Niečo o tom, prečo mám rád svoje svedomie, aj keď ma občas poriadne škrie.

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 611x
  • 3
reklama
Ako som sa zasväcoval do tajov poľštiny

gabriel kmec

Ako som sa zasväcoval do tajov poľštiny

Poľština - príbuzná a zábavná. Trošku o tom, ako som sa k nej dostal a krátky súhrn užitočných fráz!!!z

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 854x
  • 12
Ľudia (nie až) takí akurát

gabriel kmec

Ľudia (nie až) takí akurát

Ľudia, ktorých stretávam každý deň sú fakt pestrá vzorka. Je to fajn, ale medzi nimi sa nájdu občas aj typy, ktoré osobne až tak nemusím. Poznáte aj Vy podobných ako týto?

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 461x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu